sâmbătă, 18 octombrie 2008

Pe unde am umblat in concediu


In urma cu doua zile am terminat si ultima parte din concediu pe care am petrecuto calatorind prin tara.Plecand din Turnu Magurele spre Orsova si de acolo mai departe, am trecut prin Sadova vestitul sat al celor de la Vacanta Mare,un sat in care majoritatea persoanelor sunt de etnie rroma care stau pe marginea soselei cu cativa pepeni verzi asteptand vreun pampalau sa-i cumpere.Apoi am ajuns in Craiova unde am facut un mic popas pt a face unele cumparaturi,dupa care ne-am continuat drumul mai departe.Intrand in jud. Mehedinti am ajuns la Portile De Fier un loc magnific construit de Nea Nicu (Ceausescu),un punct de trecere al frontierei la Sarbi si o distanta de 290 km pana in Belgrad.De aici pana in loc.Berzasca am mers numai pe langa Dunare care era in partea stanga in directia de mers,iar in dreapta era muntele.Pana in Berzasca am mai trecut si prin Orsova,un oras in care fac antrenament canotoarele din lotul national si de aici ascensiunea spre destinatie.Cu aproximativ 40 km pana la destinatie am trecut pe langa o frumoasa manastire construita jumatate pe apa, jumatate pe uscat care se numeste Mraconia,statuia lui Decebal sculptata in munte, Cazanele Dunarii in care exista mai multe pesteri dintre care cele mai renumite sunt Pestera Veterani si Pestera Ponicova,unde s-au gasit numeroase insemnari crestine datand din perioada crestinismului .Ajungand in Berzasca am descoperit un loc foarte curat asezat la poalele Muntilor Almajului si cu deschidere la Dunare cu un aer curat,nu ca ce-l din orasele mari,cu oameni foarte ospitalieri si gospodari.Cam atat deocamdata,voi revenii cu descrierea Manastirii Mraconia si Statuii lui Decebal.

9 comentarii:

A.H.1.N.1 spunea...

Ba mai du-te dracu', de unde vocabularu' asta pe tine ma? Sigur ai(te-ai) copiat(inspirat) de undeva sau... ti-a soptit Doinita, ca tu esti prea pampalau. De parca nu ti-as cunoaste stilul de exprimare. Sau asta e al doilea vocabular, ala pentru societate de care pomeneai tu acum ceva vreme?

Stai sa vada si Pampalau'...

Pacala spunea...

Cainii latra ursu merge

STAFIE spunea...

Pe unde ai umblat in concediu sau pe unde ai umblat in luna de miere ???

STAFIE spunea...

Si mai dute draq ca asta nu e stilul tau de povestit... Brotacu are perfecta dreptate. Halal comentariu... Nu era mai cinstit sa scrii "unii latra si prostu' merge"??? Din "bartamai" bivolu' ai ajuns un biet urs care merge nepasator ??? Incearca sa fii tu insati , adica respecta-ti identitatea dar mai ales stilul. Sintagma "Yo sunt yo , Pacala" nu mai are nicio valoare pentru tine ??? Mai repede te credeam ca tu ai scris daca incepeai prin cuvintele : " Am fost cu ale nevasta-mea (bineinteles fara cratima) in luna de miere" etc.

Pacala spunea...

Pampalaule,nu am vrut sa ma dau MARE ca voi in "Ale Gramaticii",v-am lasat sa credetii ce vreti despre mine, dar nu e asa.Imi pare rau dar nu am ce sa va fac.Asta este!

A.H.1.N.1 spunea...

Asa Pacala, da-te la Pampalau!

STAFIE spunea...

Asa Pacala incepi sa fii cu adevarat tu . Scrii cu 2 de "i" exact cand nu trebuie.... Credeti se scrie cu un singur "i" agramatule !!!

Pacala spunea...

Pampalaule mai bine cu 2 de "i" decat sa fiu copiator "ALFA" ca tine.Daca scri cu mai multi "i" nu inseamna ca esti agramat.Prostule mai bine ai tace din gura.Si inca ceva, am scris asa sa vad daca te-ai lasat de proastele obiceiuri de a te crede "PRUTEANU" ca te duci repede.

ppscslv spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.