miercuri, 22 octombrie 2008

7 comentarii:

A.H.1.N.1 spunea...

Ce draq te oparesti asa ma? Nu mai stii de gluma?

A.H.1.N.1 spunea...

Mai tarziu o sa-mi multumesti la cat trafic vei lua, adica bani...

STAFIE spunea...

a sters pampalaul articolul... Sa-i fie rusine !

A.H.1.N.1 spunea...

ce scria? stii cumva pampalaule?

Pacala spunea...

Tu de ce te-ai atacat asa de tare Brotacule,am spus cumva un adevar? Pampalaule,te intereseaza ce am sters eu? Mai bine te-ai gandi ce mai poti sa minti despre insuratoarea ta.

A.H.1.N.1 spunea...

Sa ma atac? Oare de ce nu-mi amintesc? Zi-le pe direct, face to face (pardon, de la blogger la blogger), spune ce ai de zis fara retineri...

Apropo, am auzit ca ai slabit - cate kg mai ai (pe bune, lasam la o parte kterink)?

STAFIE spunea...

A slabit ce-i drept , dar tot ca un bivol arata doar ca este de dimensiuni mai mici. Mai trebuie sa-i puna Doinita "coarne" si totul e perfect...