vineri, 17 octombrie 2008

In sfarsit, tractor se insoara

In cursul zilei de azi am primit un telefon de la pampalaul nostru adica tractor pt a ma intreba cat m-a costat verghietele de nunta si ce acte mi-au trebuit pt a ma casatori.Uimit l-am intrebat de ce il intereseaza aceste lucruri pt ca el nu era intesat de casatorie.El mi-a spus ca vrea sa se casatoreasca ca "Bunicul lui" nu vrea sa primeasca un vagabond in casa lui.Asadar tractor este obligat sa se insoare ca sa poata mosteni averea lu'"tas-o mare".Acum pampalaul nu e prost sa recunoasca ca se insoara din cauza aceasta,acum spune ca se muta maica-sa la bunica-so ca vezi doamne nu are unde sa-si bage calculatorul,biroul,sifonierul si alte lucruri ca mosul nu vrea sa arunce din mobila lui veche ca sa-si bage pampalaul acareturile.Pe langa mos 100% a contribuit si Mirelus care,cred eu, l-a certat pe prost ca sunt de o gramada de timp impreuna si prostu' nu a cerut-o in casatorie.Cred ca asta este motivul pt care se casatoreste ca sa scape de gura lui Mirelus aleasa inimii lui.Era sa uit un lucru foarte important,prapaditu' a spus ca o trimete pe maica-sa la tasu-mare ca nu poate lua "CATAUA LUPA" dupa el ca nu paraseste apartamentul din Pantelimon.Asa ca trctor se insoara doar ca sa puna mana pe averea lu' tasu-mare.

Un comentariu:

A.H.1.N.1 spunea...

Stii cum e la Tractor: trebui sa-l iei pe ocolite ca sa ajungi la motivele reale. Asta e! Pampalau' nostru...