sâmbătă, 20 septembrie 2008

Mi-am luat computer


De astazi mi-am luat computer pt al distruge pe un mare pampalau si anume tractor.Dar nu as vrea sa-mi bat capul cu acest idiot ca am altele pe cap si anume sa-l intrec pe distrus la cascaval.Acest prapadit se lauda ca are cel putin 30 $ pe net (asta acum o luna ) si e tare bucuros. Eu sper ca in scurt timp sa-l ajung pe fraier sau chiar sa-l intrec.

La final, doresc sa mentionez ca acest calculator mi-a fost facut cadou de nunta de cativa colegi: Brotacu', Fazanu', Moloz, BCA si Piticu'; carora tin sa le multumesc. Dupa instalarea unui windows personalizat, n-am reusit sa scap de ei fara a-mi atribui aparitia celui mai tare sistem de operare de la Microsoft: PacalaXP.

Uitati o prima imagine:

O puteti descarca pt a va customiza windowsul...

3 comentarii:

STAFIE spunea...

Ai multe pe cap ??? Ce draq sa-ti fac daca ai capu' mare si stau multe pe el ??? Asta ar fi prima problema... A doua problema este ca nu ti-ai luat tu calculator ci l-ai primit de pomana sau cadou de nunta. In sfarsit a treia problema ar fi "aia cu depasitu'"... Chiar crezi , la cat de analfabet esti , ca iti va citi cineva articolele ??? Poate doar sa se cace pe el/ea de ras... De depasit nici nu se pune problema... PS: Sa-l stapanesti sanatos si bafta la scris !!!

STAFIE spunea...

Maine , la prima ora , sa le dai telefon alora de prin Turnu' sa le spui ca ai evoluat adica , ca sa intelegi si tu , ai trecut de la foarte prost la prost. Pasu' inainte l-ai facut fara sa-ti iei sutul in cur... Dupa ce faci nunta mai faci un pas inainte dar va trebui sa primesti doua suturi in cur.

STAFIE spunea...

Apropos... am uitat sa-ti spun si probabil au uitat si cei care ti l-au dat sa-ti spuna ca PC-ul e mai destept decat tine... Spune-i sa te invete gramatica !!!