vineri, 3 aprilie 2009

Astazi e ziua mea

Astazi este ziua mea inplinesc nu mai mult de 27 de ani,dar ce este cel mai frumos este ca am primit de la brotacu un cadou la care nu ma asteptam UN ABAC "Numaratoare" ca sa stie si Pampalaul "Tractor". Am promis ca o sa le fac cinste la cafeneaua unde lucreaza Mirelus a lui Tractor si anume la PASCUCCI. Sa vedeti ce fata o sa faca Pampalaul cand o sa citeasca.Am vorbit cu baietii si am cazut de acord sa-i lasam fiecare dintre noi putina spaga din care sa-i dea si Pampalaului cate un leu de la fiecare ca sa mai puna deoparte pentru BMW. Cand o sa vada articolul o sa stea dupa Mirelus sa o urmareasca mai rau decat un caine dupa stapanul sau. O sa facem fotografii cu ea si o sa le postez pe blog, o sa moara Pampalaul de necaz. Apropo Pampalaul si-a luat concediu ca sa o urmareasca pe Mirelus ca sa nu-l paraseasca pe pampalau ca nu-l mai ia nimeni.

Un comentariu:

STAFIE spunea...

Nu trebuie sa ne mai amintesti ca este ziua ta deoarece stie tot satul. Pana si ursitoarele si-aduc aminte de tine ca de un cal breaz dupa 27 de ani. In ceea ce priveste cadoul pe care l-ai primit , pentru cultura ta generala (pe care nu o ai ) , stiu ce este un abac. Probabil ai pus cuvantul "numaratoare" in paranteza pentru ca esti greu de cap si nu stii sa-l pronunti nici macar pe asta , deja cuvantul "abac" era , pentru tine , de domeniul stiintifico-fantasticului. Oricum , numaratoarea ai primit-o datorita faptului ca nu stii sa numeri (la tine numaratoarea incepe cu 0) , pentru ca , initial am vrut sa-ti facem cadou gramatica limbii romane - AVANSATI. Sper ca iti mai aduci aminte ca anul trecut ai primit , tot de ziua ta , gramatica limbii romane - INCEPATORI. In orice caz , se pare ca esti singura persoana cunoscuta care nu-si doreste sa evolueze...